Weekendul aceasta am profitat de deschiderea sezonului de schi la Sinaia si am urcat la Cota 2000 sa ne bucuram de partii si de soare:)

Am schiat pe cele patru partii deschise din Valea Soarelui, iar dupa pranz am organizat si un mic concurs de schi, la capatul caruia copiii au fost recompensati cu premii dulci:) La finalul zilei Ted, mai curajos, a coborat pe Carp pana la Cota 1400, ajungand pe schiuri pana la Releu! “A fost foarte bine” a spus el, apoi a adaugat: “Imi pare rau ca nu am venit de la inceput aici si am stat in Valea Soarelui”!

Iata un scurt film si cateva poze din acest prim Weekend Activ la Schi si Snowboard din acest an:) Speram sa avem parte de cat mai multe!

Foto: Tabere cu Suflet


Leave a comment

Discover more from Tabere cu Suflet 2024

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

Design a site like this with WordPress.com
Get started